vrijdag 28 oktober 2016

LIEF EN LEED

                                        ( vanvlaenderen m.)

Voor het eerst dacht ik dat jij
De liefde van men leven was
Maar jij ging me domineren
Je dronk , je sloeg je ging liever
Je bezatten in de kroeg
Ben vertrokken

Meer dan 10 jaar heb ik
Erover gedaan eer ik me
Aan een nieuwe liefde gaf
Ben hopeloos verlieft geweest
Maar het mocht niet zijn
Leugens , bedrog
Wat deed jij me pijn
Je kreeg nochtans meerder
Kansen
Maar jij dacht t is een spel
tis om te zwansen
Nu wil jij nog steeds komen
Maar mijn liefde is over
Je bent niet meer de man
Van mijn dromen
Heb het verleerd om op
Iemand te kunnen bouwen
Om te kunnen werken aan
Dit zo belangrijke vertrouwen
Maar tijd brengt raad
Tijd die ik niet in overvloed heb
Maar beter een kleine mooie tijd
Dan een lange tijd met spijt .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten