donderdag 3 november 2016

hopeloos

 

In wat voor een tijd leef ik
Ben je vriendelijk dan word
Ervan geprofiteerd
Snap het allemaal niet meer
Leer je iemand kennen van het
Mannelijk geslacht dan kan het
Nooit normaal verlopen
Met hun vragen over sex
En dat met zovelen
Wat doe je aan
Wil je dit
Wil je dat
Mag mezelf niet zijn
op voorhand al
Niet eens een goede vriendschap sluiten
Dan krijgen ze van mij weer die bal
Op voorhand kicken via chat
Dat heb ik wel gehad
Te lui om af te komen
Je beloven je laten dromen
Bellen, chatten
Geilen en nog meer van dat
Ik ga ervan achteruit
Dan neem ik een besluit
En is t liedje al op voorhand uit
En ga ik er alleen op uit
dan is t verhaal met Dat varken
en zijn snuit ook weeral uit 


                                                ( vanvlaenderen m )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten