zondag 6 november 2016


 De nacht

Vaak zit ik s nachts nog op
Moet me soms halt houden en
denken stop
Vaak komen dan de woorden
In me op
Inspiratie volop
Muziek maakt het geheel
Compleet


Afwisselend met een werkje
Iets dat ik met men handen maak
wil iets zien voortvloeien
Zo worden men handen en hersens
getraind
Heb allerlei dingen in men hoofd
Die ik nog wil verwezenlijken
Wil nog gaan tekenen liefst


In potloodstijl
Foto s  gezichten
Dieren
Dingen die spreken zoals gedichten


Jammer staat de tijd niet stil
Heb nog zoveel mogelijkheden
Heb nog zoveel te doen
Doch ik laat me niet opjagen
Laat de wereld rond mij dat
maar doen
Mijn ziekte speelt daarin een
Grote rol
Ik moet moet niet meer
IK geniet nu meer
Ik relativeer
                                             (vanvlaenderen m )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten