dinsdag 1 november 2016

vrienden en ondersteuning
ik vind het even leuk op men pad
want ik heb hier fbvrienden op men blad
samen ontdekken we mooie dingen
waarbij we wel een liedje zouden zingen
soms ook wel negatieve dingen ***
we raken verslaaft aan alles wat we hier zien
we geven t is leuk of ons zegje
we zetten mooie prenten en fotos
en op de chat doen we ons uitlegje ***
eerst op onze mail wat hebben we voor
possitiefs of negatiefs
en op fb onze berichten
we zetten ons in groepen
en in de gedichten ***
we leven mee met de mensen
is alles nu naar wensen
een grapje hoort er ook wel bij
wat ons dan weer warmte geeft
en maakt ons blij ***
via het één gaan we naar t ander
we maken een blog aan voor elkander
we spelen spelletjes en vragen vrienden
die zich goed en in het spel kunnen vinden ***
maar vooral de vriendschap is heerlijk
die kan je met geen geld kopen
en is onontbeerlijk
wat is het fijn om samen via deze en andere
je eigen vrienden te kunnen behouden
of ze te blokeren en ze te veranderen***
de oprechte en de echte blijf je houden en
smeed je een mooie band mee
ook al wonen we dikwijls ver
dan doen we de moeite om elkaar eens te
kunnen ontmoeten
en de anderen zet je terug in huisje wel tevree ***
aan al men vrienden bedankt voor julie
fijne dagen en julie medeleven
ook mijn familie hoort er nu weer bij
toch is er dat gemis om men kinderen
dat kan niemand verhinderen
daarom mijn speciale dank voor die flinke
ondersteuning
ik geef ook graag men steun en men raad
k pas wel op dat het niemand schaad ***
zo nu ben ik wel een beetje ten einde
kan nog veel gaan zeggen maar dan
word het een lang uitlegje
dat is voor een volgend gedicht
als mijn gevoel er weer voor zwicht,( vanvlaenderen )

LeukMeer reacties weergeven
Reactie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten