dinsdag 1 november 2016

Troosten.
                                           ( vanvlaenderen m )

Ik heb je pijn gedaan
Alles is nog nieuw voor me
Ken nog niet je gebruiken
Weet niet hoe jij met verdriet omgaat
Mijn verleden is er ook één van
Teveel pijn en verdriet
Hoe komt een mens dat te boven
Vertrouwen is zoek geraakt
gekwetst , belogen en bedrogen
Niet één keer maar meerder keren
Terwijl het enkel goed voorhad
Zoek ook maar enkel het geluk
Net zoals zovelen
Toch zijn er lotgenoten aan men zij
Die hetzelfde pad bewandelden
Of zelfs nog in een dieper dal belandden
Ook zij proberen er weer uit te komen
Memories van vreugde en zwaar verdriet
Tranen die innerlijk rond dwalen
Om naar buiten te vloeien
Maar die tranen komen niet
ik geef je mijn schouder om
Je verdriet te laten wegebben
In een stortvloed van tranen
Wil je mijn vertrouwen bieden
Wil samen met je de tranen
Laten vloeien om nadien
Ons opgelucht goed te voelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten