zaterdag 10 december 2016

                                                       T is gedaan


Heb altijd voor iedereen klaargestaan
Maar mijn noden werden genegeerd
Hopen vrienden en familie had ik
Had amper tijd voor mezelf
Ik werd door iedereen gedirigeerd
Stond  ook  financieel klaar voor anderen
Probeerde me altijd in te leven in
Een ander om niet te kwetsen
Maar werd helaas niet gewaardeerd
Ik was steeds goed om den boel
In gang te krijgen want de anderen
Gingen ervoor achteruit
Was geliefd zolang ik met van alles
Klaarstond
Was goed zolang ik maar praatte naar
De mond
Ben lief geweest en heb me jaren ingehouden
Niks heeft het opgebracht en me van alles
weerhouden
Maar o wee als ik eens iets nodig had
Ben verstoten , men liefde is misbruikt
Ben geschopt maar ik laat het hier niet
Bij . Heb intussen geleerd alleen door het
Leven te gaan
Krijg aan biedingen langs alle kanten
Maar er zit altijd ergens een addertje in het gras
Ik laat me niet omkopen of over me lopen
Vertrouwen moet je verdienen
Als je ziek bent gaan ze achteruit
Dan maakt de rest voor mij ook niet uit
Waarom zou ik voor de ander weer gaan zorgen
Als ze nog niet eens bij je kunnen blijven
Tot de volgende morgen
Steek mijn energie dan wel in men beestjes
En mezelf
Ben ik dan ego!stisch
Ja maar zo hebben ze  me  gekregen
Ik doe enkel nog waar ikzelf me
Goed bij voel
Ongeacht wat een ander
Ook  van me denkt
                                   ( vanvlaenderen m )








Geen opmerkingen:

Een reactie posten