zaterdag 14 januari 2017

Singel en mezelf


Ik ben alleen maar niet eenzaam
ooit was het druk en stond ik
Onder stress
Ik ging in een diep dal omdat
Men leven niet wilde lukken
Vond de echte blijvende liefde
Niet, men kinderen weg , familie
Die me niet steunde enkel
andersom
Alleen bedrog en gemanipuleer
Had dikwijls hartzeer
Want ik wilde en zou met iemand
Samen men leven doorbrengen
Ook omdat ik altijd goed wilde
Doen of zijn
Doch enkel ten koste van mezelf
Blijkt nu
Was enkel een geforceer
Ik geloofde niet meer in mezelf
Wilde er ook niet meer zijn
Maar ik was laf , ik kon me niet
Van het leven beroven
Nu ben ik blij dat ik dit heb
Overwonnen en raar genoeg
Voel ik me nu ondanks mijn ziekte
Weer beter in men vel
Ik denk dat dit komt
Omdat ik nu voor mezelf heb gekozen
Zat ervoor ook nog eens
in een flitsrelatie
Die uiteindelijk niets kon worden
En je spendeert maar je energie
En er komt geen resultaat
Je gaat zelfs verder dan wat jezelf
Zou willen allemaal voor de liefde
Je verloochend jezelf
Maar het mocht niet baten
Heb hier uit geleerd
Heb voor men eigen gezondheid
Nu gekozen want een ander doet
Het niet
Heb op tijd voor mezelf gekozen
Had nooit gedacht dit te moeten
Doen want ik ben sociaal aangelegd
Maar ik kies nu zelf en ik voel
me er beter door.
En door me beter te voelen
Kan ik ook weer stillekes aan
Opener zijn naar anderen toe
                                                                                   



( vanvlaenderen m )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten