vrijdag 28 oktober 2016

Broken wings 
                                       

                                                                               (vanvlaenderen m.)
Net wanneer ik aan het helen ben
komt er steeds wat op men pad
Ga ik de juiste weg op
Kies ik het om opnieuw die weg in te slaan
Net wanneer men vleugel terug begon
met zachtjes te helen komt men
Men veertje per veertje bestelen

Je wil het einde bereiken maar onderweg
Word je weer teruggetrokken
Je vleugel word beetje bij beetje ingekort
Het pad of de weg is zo lang
Met heel veel moeite bereik ik dan het einde
Maar ik ben er nog niet
Moet nog weggeraken met men korte vleugel
Moet de vrijheid in kunnen vliegen
je probeert en probeert
En dan plots die val
Je donderd naar beneden
Al wankelend al tollend
Tot je op de begane grond beland
Met weer een gebroken vleugel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten